Vælg en side

Salgs og leveringsbetingelser

1. Anvendelse

Service 365 standard salgs- og leveringsbetingelser anvendes ved alt salg fra Service 365, såfremt andet ikke er skriftligt aftalt parterne imellem. Alle samhandelsaftaler udfærdiges på dansk. Ved bestilling anses køberen for at have læst og accepteret disse salgs- og leveringsbetingelser.

2. Priser

Priserne er angivet i danske kroner (DKK). Sælger kan frit ændre priserne som følge af ændringer i leverandørpris, toldsats, afgifter og valutakurser m.v. Sådanne ændringer kan dog ikke foretages efter at bestillingen er bekræftet af Service 365. Alle specifikationer er vejledende. Billedmateriale kan afvige. For seneste specifikationer henvises til producenten. Anførte priser er dagspriser og kan reguleres, såfremt der sker ændringer i afgifter, samt for leverancer fra udlandet i valutaforhold mv. Alle priser er angivet ekskl. moms, ekskl. emballage, ekskl. fragt og leveringsomkostninger, ab sælgers plads.

3. Betaling

Hos Service 365 kan du betale med følgende betalingsmidler.

• Bankoverførsel (Intet gebyr)
• Dankort/Visa Dankort (Gebyr kr. 1,39)
• Visa/Visa Electron (Gebyr 1,5% af ordrebeløbet)
• Mastercard/Mastercard Cash (1,5% af ordrebeløbet)
• Maestro (Gebyr 1,5% af ordrebeløbet)

4. Abonnementsvilkår

Alle abonnementer bliver afregnet månedsvis forud.

Der er ingen binding på abonnementerne.

Opsigelse sker til løbende måned og skal ske skriftligt til Service 365 på support@service-365.dk. Opsigelsen kan kun foretages af en tegningsberettiget såfremt abonnementet er oprettet til en virksomhed.

5. Bestilling og afhentning

For varer der bestilles til afhentning via Service 365s shop, kontaktes køberen når varerne er klar til afhentning. For varer der ønskes leveret, vil leveringstiden typisk være 2-4 hverdage, afhængig af leveringsadresse og tidspunkt for bestilling. Vi bestræber os på at afsende de bestilte varer samme dag, som disse bliver bestilt.

6. Leveringsomkostninger

Ved afhentning er der ingen leveringsomkostning. Hvis varen ønskes leveret vil omkostninger være afhængig af varens størrelse og vægt, samt leveringsadressen. Den samlede omkostning for levering er angivet i bestillingsforløbet.

7. Leveringstid

Leveringstiden for bestillinger via service-365.dk er normalt 2-4 hverdage for lagervare. Varer der ikke er på lager afhænger af lagerstatus hos leverandøren. Forsinket levering udover 30 dage fra bestillingsdatoen, giver kunden ret til at annullere bestillingen. Ved betaling via bankoverførsel, vil varerne først blive afsendt, når overførslen er verificeret.

8. Reklamation / Service

Hvis intet andet er oplyst, yder Service 365 som udgangspunkt to års reklamationsret. Reklamation skal ske indenfor rimelig tid, efter man har opdaget manglen. Reklamation indenfor 2 måneder efter man har opdaget manglen, anses for rettidig. Dette forudsætter fremlæggelse af kopi af faktura ved krav om reklamationsret mv. Service 365 forbeholder sig retten til at udbedre fejl/mangler på eget værksted, eventuelt sende erstatningsvare efter nærmere aftale. Ønskes garantiservice udført hos kunden faktureres ligeledes kørsel efter statens gældende takster. Reklamationsretten bortfalder såfremt:
– Der er foretaget indgreb i varen uden Service 365s samtykke
– Fejl skyldes software-opsætning på produktet
– Betalingsbetingelserne ikke overholdes
– Varen er beskadiget som følge af ukyndig behandling eller andre eksterne forhold som f.eks. brand, indbrud/tyveri, vand- og væskeskade, transport m.v.
– Varen er skadet ved forsendelsen eller fejl, som direkte kan henledes på fejlemballering af varen ved returforsendelse.
– Genopsætninger, genmontering, geninstallation af software og tilretning af dette, dækkes ikke af garantien.

Bemærk at der altid bør tages komplet BACKUP af data og software inden indlevering til reparation, da reparation og/eller genopretning udføres uden forbehold for datatab!

9. Reklamation ved salg til virksomheder

Ved salg til momsregistrerede virksomheder skal kunden ved modtagelse af varen undersøge denne og skriftligt reklamere eventuelle fejl og mangler uden ugrundet ophold, dog senest 8 dage fra varens modtagelse. Reklamation af fejl og mangler som først opdages efter montering og prøvekørsel af varen, skal ske straks fejlen/manglen konstateres. Ved salg til momsregistrerede virksomheder er der et års reklamationsret.

10. Returret og annullering – websalg

Dette afsnit gælder for alle bestillinger der er angivet af privatkunder gennem Service 365s shop. Privatkunder (dvs. forbrugeren), der har bestilt varer gennem vores E-butik, har 14 dages returret efter modtagelse af varen, jvf. gældende lovgivning. Hvis bestillingen leveres over flere gange, gælder de 14 dage fra modtagelsen af de respektive delleverancer. Har køber endnu ikke modtaget leverancer af nogen dele af bestillingen, kan bestillingen ligeledes annulleres uden beregning. Fortrydelse af køb kan ligeledes ske ved at nægte modtagelse af forsendelsen ved levering. Ved returnering forudsættes, at forsendelsen returneres i væsentlig samme stand og i samme antal. Ved ønske om returnering af dele af en internetbestilling, skal Service 365 kontaktes før varen returneres. Vi anmoder om, at varen returneres i original emballage, da det giver den bedste beskyttelse af varerne under transporten. Varerne bør være forsvarligt indpakket i den originale emballage, inkl. indpakning i originale skum-, styrén- og/eller papirindlæg. Sælger forbeholder sig ret til, at fratrække et forholdsmæssigt beløb i købesummen: – Hvis varen er beskadiget, så den ikke kan videresælges igen uden reparation – Hvis der er mangler ved manualer, betjeningsvejledning, kabler, medfølgende cd-rom og disketter. Alle former for software-programmer og pakker, spil og film (uanset medie) kan kun returneres i ubrudt emballage. Alle former for software der på den ene eller anden måde er endelig registreret, ibrugtaget, kan ikke returneres. Varer, der er specialfremstillede, kan ikke returneres. Køber betaler alle omkostninger i forbindelse med returnering af bestillingen. Returforsendelsen skal være mærket, så både køber og bestillingen kan identificeres. Beløbet refunderes, hvis muligt med samme betalingsmiddel som blev anvendt ved bestilling, indenfor 8 dage. Varer sendt tilbage til Service 365 på efterkrav, vil blive nægtet modtaget. Er du usikker på om du kan afprøve varen uden at miste Deres returret, så ring eller skriv til os. Det er muligt enten at aflevere varen på Service 365s adresse eller sende varen til os. Kopi af faktura bør følge returvaren.

10.1. Returret og annullering – afhentningssalg (butikssalg)

Der er ingen returret på varer, der er bestilt og solgt direkte i vores butik.

10.2. Returret og annullering – virksomhed til virksomhed

Der er ingen returret ved denne handelsform. Der ydes ikke fortrydelsesret til momsregistrerede virksomheder.

11. Ansvar

Ved salg til momsregistrerede virksomheder, fraskriver sælger sig ansvaret for forsinket levering.

12. Myndig

Ved bestilling enten via websalg, butikssalg, afhentning eller blot ønske om et tilbud bekræfter man, at man er fyldt 18 år og myndig.

13. Ejendomsret

Såfremt der gives henstand med betalingen, sker dette i henhold til kreditaftaleloven.

14. Kundeoplysninger

Modtagne kundeoplysninger anvendes kun for ekspedition af din bestilling. Modtagne kundeoplysninger videresælges ikke til tredjepart, eller anvendes for markedsføring uden forudgående aftale.

15. Timepriser

Timepriser er ekskl. moms og materialer og er angivet på en separat prisliste.

16. Procedurer ved bestilling af specialfremstillede og tilpassede varer

Ved bestilling af speciel fremstillede og tilpassede varer i vores webbutik, gives der ingen returret. Du skal bekræfte din accept af dette, ved at tilbagesende din bestillingsbekræftelsesmail på bestillingen, med følgende tekst placeret i starten af e-mailen: “Det bekræftes hermed, at undertegnede accepterer bortfald af returret på nedennævnte bestilling af speciel fremstillet og tilpasset varer”, samt dato og dit navn. Vi begynder ikke produktion af din bestilling, før vi har modtaget denne bekræftelse.

17. Privatlivspolitk

Service 365 forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

 

Denne skrivelse annullerer alle tidligere salgs- og leveringsbetingelser fra Service 365. 13. juli 2015